Agilityn går bra

Hallojsan

Fick sova länge i onsdags, bäbis sov från 23.30-8.40 typ, var himla skönt :) Inte lika bra inatt med 4 timmar ;) Igår så gick jag på promenad med Lotta å djuren, fick det här fina kortet på odjuren :)



Var jättekul att se att våra hundar kom överens, nu blir det fler promenader! Majsing somnade först vid ettiden och vaknade igen vid 4, jag var inte pigg. Edvard har haft henne mellan 8.15 till 9.30 imorse iaf, det var skönt. Sen sov vi lite till. Eller Maja käkade och jag vilade. Klev upp, duschade och käkade och for sen iväg till Gunnel, Majsing sov i vagnen.

Hjälpte Gunnel med nya datorn och med hemsidan men vi hann inte klart, kvart i tre gick jag mot dagis för sista utvecklingssamtalet för Jeppe. Gick såklart bra. Efter det promenerade jag och Jeppe hem och tog fram hans cykel.

Mamma kom och hämtade Majsing vid kvart i sju och tog med henne på promenad medan jag var med Ari på agility, gick bra som vanligt, vi har kommit riktigt långt i slalomen. Behöver träna mer på handling men det kommer :) Kom hem just innan 9. Sitter och tittar på en dokumentär på fyran och underhåller bäbis, hoppas hon somnar tidigare idag å sover längre. Imorgon blir det packning inför Överkalix, tjohoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback