4 månader

Halloj

Var fläskfilé, smörgåstårta och vanlig tårta igår på kalaset, gött ^^ Maja var kinkig och vrålade mest hela tiden *suck* Kom hem vid sju och hon somnade först 23 så det var en kinkig kväll. Stöp i säng vid tolv och hoppades att hon skulle sova länge men så blev det ju såklart inte. Hon vaknade vid fyra och har tjorvat efter det. Edvard har varit med henne så det har varit skönt men att få sova en natt till man själv vaknar hade jag betalat mkt för...

Klev upp vid 10.30 och har ätit osv. Majsing har sovit i min famn en tille och det blev jag sjukt trött av men direkt jag försökte sova så vaknade hon och knölade.

Efter jag hade duschat så blev det första purésmakandet! Maja blir nämligen 4 månader idag och det måste man ju fira :) Blev potatis och majspuré med lite bröstmjölk.


Var inte sådär jättepoppis men det blir nog bättre ^^ Här är Jeppe första gången han åt puré:


Blir kanske en promenad med anna å sen mat hos mamma vid fem. Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: anneli

vad söt! men lite lik Jesper är han allt :)

2011-05-05 @ 13:09:57
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback