Måndag

Hej, hej!
Länge sen jag har uppdaterat. Har skaffat mig en ny dator och jag och tangentbordet kommer än så länge inte bra överens ;) Till vänster om bokstäverna finns det ett extra verktygsfält, det gör att jag nästan alltid lyckas trycka på caps lock istället för A och på skrivare när jag ska trycka på shift.

Händer inte så mycket spännande här, är mest amma och vagga bäbis. Har väldigt lite tid för mig själv och då är inte bloggen prioriterad. Ja, jag gnäller lite men man får göra det oxå ibland ;) Nu har vi fått in en liten rutin (ta i trä) på att somna vid tio-elva och sova iaf längre än en timme, det är obeskrivligt skönt. Det jobbiga är ju bara då att man själv bör gå och lägga sig direkt då, men då vill man ju gärna göra ngt man inte hinner med annars.

Jeppe hade Trummanloppet i onsdags och jag och Maja var och kollade. Har vanliga korten på kameran men kan bjuda på ett från telefonen tills vidare :

Jeppe är stolt över att ha en lillasyster men ibland kommer det lite "jag önskar att hon fortfarande låg i magen". Är ganska normalt kan jag tro när man går från att vara ensambarn till att mitt i allt inte få all uppmärksamhet längre.


Mina älskade ungar <3

Har varit på 30-årsfest i lördags. Trevligt sällskap och god mat och tårta, det är inte illa det :) Maja var med hon oxå, kinkade inte så farligt men det var mkt bärande och vaggande, man kan ju inte direkt slappna av då. En del av mig längtar till hon blir större och en del tycker hon kan vara så här liten jämt.

Hon har vuxit ur strl 56 nu, känns himla tråkigt att vika bort dom kläderna. Har ju inte tänkt ha flera barn men att sälja eller ge bort hennes kläder känns lite konstigt än så länge. Har rensat bland Jeppes bäbiskläder oxå men det var inte mkt jag ville använda till Maja. Rent logiskt sett borde jag ju sälja eller ge bort dom kläderna nu innan dom blir hopplöst omoderna men tja, jag kommer mig inte för det. Dom får ligga i lådan ett tag till ;)

På fredag blir Maja 3 månader, tiden går verkligen undan! Ska se om våra rutiner gör så att jag får lite mer tid för mig själv här på dagen. Om det blir så så lovar jag att börja blogga oftare ;) Just dom här veckorna när Jeppe är hos sin pappa är det ju iaf lite lättare att få egentid. Annars när Maja sover så får man ju passa på att roa han fast man helst av allt bara hade velat lägga sig ner och sova ;)

Nåja, nu vaknade lilla barnet igen, får väl rusa. Avslutar med en fin bild på lillan :)


Kommentarer
Postat av: Linda L

Hej Hej men va kul att du gjorde en uppdatering..Hoppas vi får se lite mer bilder på lilla maja snart och även på jeppe....kram

2011-03-29 @ 07:39:04
Postat av: Jessica.S

Åh, vilken fin bild på Jeppe & Maja. =o) Kram!!

2011-03-29 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback