Bumpo

Morning, morning! Eller god middag kanske man ska säga, klockan är ju tolv :)

Majsing sitter och sprattlar i babysittern, hon är säkert nöjd med det i två minuter till så jag får skriva fort ;)

Var trevligt fika igår. Maja vaknade inte så jag hann äta innan jag bara plckade upp henne ur bilstolen och satte ner henne i vagnen. Sen sov hon när vi satt och fikade. Jag har fått en babyvakt av Majas faster och den är verkligen underbar. Jag kan lämn henne utanför i vagnen, där sover hon gott medan jag lämnar ena delen med henne och tar med den andra in.



Hittade en sak på nätet som jag verkligen vill ha till Maja. Inte för att använda nu men när hn blir lite äldre. En Bumpo, rosa såklart, som funkar som en sittplats innan barnet kan sitta själv :)

'

Nåja, nu ville inte barnet sitta i babysitter längre, hoppas ni får en fin dag :)


Kommentarer
Postat av: Jessica S

Lika söt piga som vanligt. Längtar tills vi blivit piggare hela högen så vi kan ses igen =o) Många kramar!!

2011-03-31 @ 14:11:11
Postat av: Linda

Håll koll på cc vettja.Inte länge sedan de fanns ute en rosa bumbo,vi har en grön på vindan med bord.Wilmer använde inte den så mycke,men de gjorde Tindra...

2011-03-31 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback