Kyligt...

Jaja, aldrig är man nöjd, nu är det 10 grader, lite väl kallt kanske? Vädret för veckan ser inte så lovande ut direkt...

Snodd från klart.se

Idag har det blivit en powerwalk på en timme i mina nya skor (fick en blåsa på hälen men till skornas försvar så var blåsan redan där, den blev bara större ;). Dom var riktigt sköna!

Har lyckats gå ner 0,5 kg till i vikt, wihoo! Blir sporrad att gå ner mer när man känner att man lyckas :) Har förresten skruvat isär Jeppes säng oxå och städat lite på hans rum. Blev sushi på Tropicana medan Majsing var hos mommo och gammelmommo.

Jeppe kom hem vid nio och sen har han kollat film, blev (för) sent i säng men det får vi göra rätt imorgon. Han börjar fotbollskola, tror han kommer trivas finemang. Har för mig att den var längre när jag var liten, här är den bara en vecka. I Malmberget betalar dom lika mkt och då är den två veckor. Tydligen ska den här vara mer "innehåll" men det återstår ju att se hur det är med den saken, kul att Jeppe kommer göra ngt på sommaren iaf, det är ju skola först i slutet på augusti för han annars.

I fredags när vi var på stan så fotade Jeppe ett kort på mig och majsing:


Jeppe fastnade oxå, vi försökte även fota ett fjärilspar som skulle para sig men dom yrslade mest omkring så det blev inga kort på dom fladdrande tu ^^ Jeppe spänner musklerna!


Nåväl, barnen sover så jag saka kissa hundarna och sen lägga mig. La ut soffan på gellivare.cc och har nog redan en som ska hämta den, skönt att bli av med åbäket :) Ska få Lottas bäddsoffa istället, den kommer passa fint under Jeppes säng. Måste fota nån dag så ni får se hur det ser ut.

Och så, måste jag skriva en ytterst viktig sak...



Vill ju veta vad mina läsare tycker, ni är ju iaf ett par flitiga läsare. Annars känner jag mest att jag pratar med mig själv och det är lite mer excentriskt än vad jag är bekväm med :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kommer förbi nån dag och kikar på sängen :)



Man är aldrig nöjd med vädret.. Men får alla djur och bebisars skull har jag heller svalt väder än hettan vi hade :)

2011-06-13 @ 03:43:40
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Linda

Det hade ju kunnat vara 20 iaf, man ska ju inte behöva ha jacka på sommaren ;)

2011-06-13 @ 11:47:06
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback