Feeling hot, hot, HOT!

And not in a good way...



Ja, jag sitter alltså i bikini inomhus och ammar, är så sjuukt varmt! Bäbis sov från 00-02 sen har det varit ätning, sova en timme till, äta och sova en timme till och kl fem tyckte hon man skulle bitas i tissen å skratta. Det tyckte inte jag och stoppade över henne i hennes egen säng och hör å häpna, hon somnade om av sig själv och sov till nio :oO

Hon fick sova i vagnen i sovrummet nu, hon har väl sovit runt 40 min men vaknade så E är där inne och vaggar lite, verkar som att hon somnade om. Vi hade tänkt gå till Sandviken en sväng när hon vaknat men vi väntar till i eftermiddag när det (förhoppningsvis) är svalare. Imorgon ska det tydligen vara 16 grader och regn, vi får se hur det blir.

Tog en liten kvällspromenix med Sussi och hundarna igår, passade på att inviga Majsings nya vagn:


Den blev med beröm godkänd, dock var det sjuuukt mkt mygg ute, fick gå som en propeller med armarna för att vifta bort dom små kräken!

Har lånat hem några provbågar då jag verkligen behöver nya glasögon. Tappade en "näskudde" för två veckor sen och då insåg jag hur gamla och slitna dom är. Fick en ny näskudde på Niemis, så slapp jag iaf ha en pinne in i näsan, och hittade ett par himla fina märkesbågar för 1900... Inser ju mina begränsningar så jag har lånat hem några par från favopitc.se istället, verkar bli nån av dom här två: eller
Då får jag bågar OCH glas för runt 500 kr istället för 1900 för bara bågarna.

Helt otroligt att man sitter inne nu för att det är för varmt, tror jag ska roa mig med att se om det finns några spännande spel på wii-store, var länge sen jag spelade. Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback