Inte ett moln...

Hallojsan.

Har inte hänt så mkt spännande i veckan men det har blivit mkt kort iaf :) På tisdag så kom våran inneboende Sinchi hit. Hans matte for till Paris på världsutställningen så han huserar här till på onsdag. Han och Korim kommer bra överrens.

Gammelgubbarna, 9 och 9,5 år gamla :)

Majsing sover dåligt när det är fint väder å hon har börjat snurra jättemycket i sängen. Hon ligger ofta tvärs över sängen uppe i ett hörn ^^ Hon har varit mkt i soffan med hundarna dom här dagarna oxå. Det är mkt spännande tycker hon.


På onsdag var det trivselkväll på Hembygdsområdet. Jag hälsade på Lotta först och sen gick vi dit med barnen. Majsing låg och sov i sängen mest hela tiden men Vanessa var vaken.


Vi drog en sväng på Statoil och kikade förbi Onsdagspuben på Alla tiders innan vi gick hemåt. Majsing sov i vagnen så jag gick upp till Lotta en sväng och satt och pratade på balkongen. Vanessa vaknade hon med och när det blev lite kyligt blev hon kokongifierad ^^


Jag har fått rapporterat att Jeppe har tappat lite tänder, sötungen!



Sinchi har tagit på sig en arbetsuppgift. Han tycker att det är hans jobb att vakta medan Maja äter å sedan slicka skålen ^^


På torsdag var jag och solade och sen tog jag och Ari en promenad med Anna och Angelica med tillhörande hundar.






Senare på tosdag for jag och majsing till mamma. Hon hade bjudit på mat men det glömde jag bort så jag hann äta hemma, klantigt :P For dit å sällskapade lite iaf och sen var det dags för handlerträning, Majsing sov i vagnen under tiden. På kvällen busade hon på i soffan och studerade hundarna och sin råtta ^^


Idag har vi varit på Alla tiders med Helena, Anna och Stina sen tog vi (utom Stina som var tvungen att åka tillbaka till jobbet) en glass och Majsing kollade på ^^








Sen har jag varit och ätit hos mamma en sväng oxå och nu är jag hemma igen. Händer inte så mkt spännande i helgen vad jag vet, kanske lite promenader och fikande men inget annat. Hoppas ni får en fin helg!

C ya! :)

Kommentarer
Postat av: Helena Högberg

Hejsan, tack så jättemycket för informationen om GIA,jag gillar hennes hundar skarpt!Hälsningar Helena

2011-07-08 @ 22:22:59
URL: http://loppisloella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback