Modell för en dag

Helgen har tillbringats i Piteå, utställningsresultatet har ni ju redan hört. På söndag var det så dags för Modell för en dag och jag och stina kom dit vid tolv. Sminkning och fotning blev det och här är några av mina bilder:







Har 37 till men ids inte lägga ut alla ;)

Fick ju en penicillinkur förra lördagen, 3 tabletter om dagen i 10 dagar vilket snabbt uträknat blir 30 tabletter. Bra att jag i lördags då bara hade tagit tio :/ Fick tillbaka mitt halsonda och nu tar jag dom flitigt igen. Hoppas bara två halva kurer hjälper lika mkt som en hel. Majsing tar sina doser för sista gången imorgon medan Jeppe ska ha några dagar till. Vi äter Kåvepenin alla tre fast i olika styrkor. Majsing har frukt på flaska, Jeppe den andra på flaska och jag har ettgrammarna. Rejält stora tabletter kan jag lova.


Nåja, nu går strömmen här snart för att ngt ska repareras så jag ska krypa ner i sängen. Klockan ringer 7, usch och fy och blä. Hoppas ni har haft en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Jessica.S

Vilka fina bilder (har sett de på fb oxå men jag skriver här ist) alla var ju riktigt snygga men den du har överst här är ju riktigt läcker ;o) Så otroligt fint, kanske du ska lägga lärandet åt sidan och börja modella ler Kramar!!!

2011-09-05 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback