Tisdagstrots

Hejsan

Majsing har sovit rätt ok inatt, kommer inte ihåg vilken tid hon vaknade men jag var iaf rätt pigg även om jag hade kunnat sova ett dygn till ;) Edvard bytte blöja på henne och sen la vi oss igen. Vid tio skulle vi kliva upp och Maja vaknade just innan klockan. Hon käkade och sen så gick jag i duschen medan hon kollade på Byggare bob ;)



När jag var klar så packade jag ner lilla barnet i vagnen och gick mot Stina för att möta henne för lunch på Thai. Maja babblade och bubblade hela vägen i vagnen. När vi kom fram var hon vaken och vi tog med vagnen in, väl inne så insåg vi att det blev för trångt så jag tog ut vagnen igen. När vi kom upp för trappen och jag skulle lyfta ur henne så hade hon somnat ;) Ner med babyvakten och in å käka lunch själv, lyx!



Efter maten så strosade vi en sväng på stan. Jag har varit lite stressad över när jag ska hinna köpa presenter till jessicas flickor, vi ska på kalas på ondsdag. På Lindex hade dom halva priset på alla reakläder så efter lite botanisering så hittade jag en hel del och det blev ändå inte allt för dyrt ^^

Efter en slappning på stan i det fina vädret så pronenerade vi till dagis för att hämta Jeppe. Vilket krig det blev, han skulle inte hem och vägrade i sten. när jag väl hade fått ut han genom grinden följde han iaf med om än väääldigt långsamt. Blir så less på allt bråkande... Väl hemma kissade jag hundarna och sen var det mer bråkande. vi skulle leka och det blev mer bråkande, bråkande och bråkande.

Tror vi ska se Arthur ikväll men vi får se om det inte hinner bråkas 100 ggr till innan dess. Nu ska jag göra mat på en strax iaf, köttbullar och makaroner.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är ju inga garantier för det ;P Och var ju inte av själva snittet jag hade ont heller...

2011-04-19 @ 18:20:04
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback