Promenera mera :)

Goderkväller :)

Jo, Sisu fastnade med tassen i Annas bil igår. Fick quite the scare kan jag säga. Hade han hoppat ut så hade han fått rejäla frakturer på benet, usch :/

Maja var snäll och söt och sprattlade lite i babygymet :)


Kollade på Grease en bit å sen följde jag med Jeppe över till grannen igår eftermiddag. Fick gott fika och mamma var ute och promenerade med Majsing :) Kikade lite total blackout med Jeppe och badade Sisudjuret. Blev klar med han vid 00 och då gick jag och la mig. Var lagom trött när Maja vaknade 2.30 och hon har varit vaken/knölat sen dess.

När jag vaknade när klockan ringde så tänkte jag bara föra Jeppe på dagis och sen fara hem och sova men det blev ändrade planer. maja var glad och sprudlande och mys lite med Jeppe i hans säng medan jag fixade frukost till oss:


Anna mötte oss och efter maskräddande på väg till dagis:



...så promenerade vi fram och tillbaka till Malmberget. Sen var det dags att hämta Jeppson på dagis. Vi har kollat Trassel, eller mest Jeppe, jag gick och la mig med Majsing ;) Sen for vi vid 16.30 till mamma och åt, Jeppe for till grannen och lekte sen. Nu är det kvällsmatsdags för han och slapp för mig tror jag. Hoppas ni har haft en fin tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mycket söta "Smile" kort du börjat få på Maja :)

2011-04-26 @ 22:55:09
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback