Påskafton

Hellu! Majsan har sovit bra inatt. Tog upp henne henne vid tolv, hon vaknade knappt när jag bytte blöja och bytte om till pyjamas. Sen pluggade jag fast henne i tissen, hon åt till 1 å sen har hon sovit till 9 :) Tror att hon tyckt det varit för varmt i sovrummet tidigare. Var samma i Piteå, hon sov bra när fönstret var öppet och dom två nätter det var stängt så sov hon bara 2-3 timmar. Tyvärr hade jag värsta hostan så jag har ändå inte sovit *suck* Hoppas den här hostan försvinner snart, börjar bli jäkligt less på den.

Klev upp efter hon hade käkat och åt frukost och duschade, skulle möta systrarna kl. 10.30 för att gå till Anna och kika på valparna. Bad Edvard hålla henne medan jag klädde på mig och hon somnade direkt ^^


Klädde på mig själv och gick ner, satte henne i vagnen och kissade hundarna och sen gick vi mot Anna. Valparna var såklart sjukt söta!


Maja sov hela tiden i vagnen utanför, Vanessa vaknade efter ett tag och fick komma in. Vi "förfikade"lla Tiders med mamma. Maja sov hela fikandet också, praktiskt. Hade satt parent uniten i fickan och jag måste ha kommit åt volymknappen för vi hörde inte att Vanessa grinade men sen hördes det när Maja vaknade till, skumt.

Tog iaf en glassmuffins, syndigt gott!


Sen gick vi på stan en sväng, hade kommit mkt fina kläder på Lindex men jag måste verkligen börja skära ner på godsaker, tyckte jag såg ut som en flodhäst i allt :/ Vet ju var det kommer ifrån, "Jag heter Linda och jag är mackoman". Äter på tok för mkt bröd...å godis...å bullar...  Jaja, ska sluta dricka läsk iaf...efter påsk ;) Imorgon är alltid en bra dag att börja banta ^^ Nä, ska inte banta men försöka skära ner på onyttigheter iaf.

Ikväll blir det att grilla i Mbgt, ska bli kul. Nåja, nu ska jag göra annat, ha en trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: Jessica S

Mmmm..glassmuffins låter riktigt smaskigt =op Vilka fluffiga söta valpar =o) å Maja Sötnos är ju alltid lika gullig =o)

2011-04-26 @ 11:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback