Låååångfredag

Halloj!

Har tagit en promenad till Coop och tillbaka idag annars har det inte hänt så mkt spännande. Vi handlade lite till middagen, sill, potatis och ägg :)

När vi var i Piteå så hittade jag en jättehärlig affär med begagnade barnkläder, Vit Elefant. Dom hade nytt oxå, hittade en massa kläder och den här underbara Taggies hunden till Maja ^^


Igår så tog jag och Anna en promenad och sedan for jag och hämtade bilderna på profoto. Tog även en toast på Alla Tiders med Lotta som sällskap.

Efter det hann jag med att bada hundar och vid halv tolv så stupade jag i säng. Var inte så himla kul att Maja vaknade 2.30 och ville busa ^^ Hon har värsta hostan och vaknar massor på natten.

Sitter och kikar på begagnade barnvagnar på gellivare.cc, hade velat ha en vagn på balkongen. Har en gammal sulky som inte går att ha i sittläge så det hade egentligen räckt med en mjuklift men sulkyvagnar är praktiska. Nu fick jag just veta att jag får låna en mjuklift, tack Linda :)


Majsing i nya klänningen från Vit elefant.

Kommentarer
Postat av: Jessica S

Vilken fin klänning =o) Hon är ju alltför go lilla gumman =o)

2011-04-26 @ 11:24:04
Postat av: Daniel

Hej!

Undrar om du har kvar din gamla sulky utan sittläge som står på balkongen som du beskrev här.

Är på jakt efter en retrosulky hur gammal är din?

Är din till salu??

Skulle bli jätteglad om du ville höra av dej..



Mvh// Daniel

2011-11-27 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback