Tandlösing

 

Japps, Jeppe kom hem en tand fattigare i söndags! Var faster som hade hjälpt att dra ut den, den var nämligen "hemskt irriterande" som Jeppe så fint förklarade ;)

 

Idag har det inte hänt så mkt spännande. Hade studiegrupp 8.30 till typ 11.30. Föreberedde inför redovisningen vi har imorgon och trashtalkade kursen litegrann. Känns enormt skönt att vi bara har den här veckan och nästa kvar på kursen!

 

Efter det så for jag och Stina på Jeanettes och käkade lunch. Jag tog en köttfärspaj som var uuunderbar :) Satt å snackade lite å käkade lite efterrät (ett måste) och sedan for vi på Jysk och EM. Köpte mig lite vxduk på Jysk som jag tänkte förvandla till en duk till tvättmaskinen, bordstabletter och ev även en köksduk. Vi får se vad det räcker till.

 

 

Kom hem vid tretiden och då var det bara att andas ett tag innan Jeppe skulle hämtas från dagis. Vi for direkt från dagis till mamma och åt köttsoppa, hem igen vid sextiden då Edvard skulle iväg å spela rollspel. Förra veckan var jag full av energi men den här veckan har all energi försvunnit. Känner mig jättetrött hela tiden! Somnade på soffan igår när vi kollade Harry Potter och så även idag, gick visserligen och la mig (för) sent igår, hoppas att det är därför. Ikväll satsar jag på ryggläge innan elva!

 

Kollade på Animal police här för nån dag sen, ääälskar Animal planet! När det kom valpar på Tv blev Ari hemskt intresserad :)

 


Hmm, vad kan det vara?

 


Ser himla spännande ut det där!

 

 

Å så säger folk att hundar inte ser TV ;) Tror jag ska kolla klart Dexter nu och sen kolla Animal police innan det är dags för sängen. Imorgon är det redovisning 8.30 och sedan ska jag skriva en rapport på engelska. Känner mig lite nervös men det går säkert bra, den ska redovisas på torsdag med powerpoint och allt.

 

Verkar ha blivit en tradition med muppbilder på Ari så jag ska inte göra er besvikna ;) Ha en fin kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback