Sent eller tidigt?

Ja, är halv ett på natten sent eller tidigt? Har just blivit klart med engelskaarbetet. Är VERKLIGEN inte van att skriva "akademiskt" på engelska. Gjorde en powerpoint oxå, vi får väl se imorgon hur det blir, känner mig lite nervig...

Nåväl, dagen då. Hämtade Jeppe på dagis och for till MBGT för lite fläskpannkaka. Stina och Janne kom förbi, dom käkade skrovmål och morbror Svenka kom förbi med min kusin Nova och hennes storebröder Adam och Kevin, dom åt köttsoppa. Edvard käkade kallskuret så det var fyra olika maträtter hos mamma ;)

Efter maten så satte vi oss och ritade. Jag och Nova gjorde storslagna mästerverk!


Jeppe hade tungan rätt i mun...


Och Stina målade gulliga kaniner ^^


Så här snygg blev min och Novas teckning. Är Lady Lovelylocks, gammal målarbok som tillhört Stina och Lotta för många år sedan :)


Efter vi hade målat klart så åkte jag till Anna och vidare till BHK där det var agilitymöte och fika. Sen, just efter åtta, så for vi hem till mig för lite träning med Ari-Bari-Pinjari. Han fattade snabbt vad som var på gång. Efter han fått träna så fick jag köra lite med Sisu så han inte skulle vara så avundsjuk ^^


När Anna for så satte jag mig här och skrev klart engelskagrejset å nu ska jag hoppa i säng, syns imorgon, eller senare idag kanske, om man ska vara teknisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback