Oversharing, intresseklubben antecknar osv...

Ja, finns det ngt som heter "oversharing"? Jag tycker faktiskt det. Man kan inte skriva vad som helst på sin status på fb. Exempelvis "Har just kommit på *** med att sitta å runka till bilder på ett av sina ex.... Det känns verkligen trevligt att vara gravid med den idioten.....!!!!!!" I really didn't want to know that...

Visserligen skriver väl jag ut vad jag gör här, vissa saker intressantare än andra, men jag skriver ju inte allt som händer... It's a fine line...


07.35 så vaknade jag och gick på toa, Ari satt i sängen då. Jag tänkte att Edvard kunde gå ut med han, han skulle kliva upp om 5 minuter så jag gick iväg. När jag kommer tillbaka ser Ari väldigt besvärad ut, då hade han kissat ner sig...i sängen. Jippie. Droppade från han när jag lyfte upp han. Täcket var blött och det kom på lakanet oxå. Av med påslakan, byta lakan osv när jag bara ville sova. Edvard gick ut med Ari och det blev en rejäl pöl.


Undrar om han åkt på en UVI eller nått för nu har det hänt en olycka inne i förrgår, sen igår morse så ville han ut på natten och så det här imorse. Tycker inte han dricker mer men det kan ju vara all snö som fastnar i pälsen som han äter upp... Nåja, avvaktar idag så får vi se, han verkar inte ha ont eller nått iaf.


Fick en trevlig överraskning till frukost imorse, Anna är vikare på Jeppes dagis och hon skickade ett mms på vad de gjorde, det borde dom införa i vanliga fall oxå :)




Nåväl, blev ju klar med engelskagrejen sent igår och idag var det redovisningsdax! Gick väl helt OK om jag får säga det själv (och det får jag väl i min blogg? =) Min presentation var snyggast iaf, och min lärare berömde mig för den. Tyvärr ska hon väl inte bara bedöma utseendet utan även innehållet men jag håller tummarna ;)


Fick en present av Edvard igår förresten. Han har varit på Kicks och köpt mig en parfym! Luktade supergott så nu får jag väl börja använda parfym oxå ;) När Jeppe såg förpackningen sa han "Å, titta! En prinsessa!" Kan jag väl kanske inte hålla med om men tja ;)



Har suttit och läst lite skolböcker och kollat lite på mina restuppgifter idag efter redovisningen. Fick inte med mig ngn på en promp så jag gick en själv så vovvarna fick rejsa av sig lite. Nu ska jag nog kika runt lite mer på resterna och kanske plocka lite innan Jeppe ska hämtas från dagis. Klockan fem är det barngympa och sen ska Jeppe badas innan det är säng för han. Känner mig rätt mör själv så det blir nog tidig kväll för mig, men det har jag ju sagt förr ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback