Gott och blandat...

Morning, morning! Eller godmiddag kanske snarare :) Klantade till mig imorse. Använder ju alltid iPhonen som väckarklocka men vill ha en egen signal så jag laddade ner en app med en väckarklocka. Sen fick jag ett sms imorse och gick ur alarmprogrammet och glömde gå tillbaka vilket resulterade i att jag vaknade kl. 10 istället för 8.20 *suck* Nåja, missade "bara" en räknestuga men jag hade behövt gå på den.

Igårkväll så kom Stina förbi och vi dippade lite grönsaker och kollade skräckfilm. Måste säga att den var alldeles lagom äcklig och bra :)



Kissade hundarna när jag hade vaknat och for iväg på frunch med Jessica och lillgrabben. Fotade massor och fick en så söt på båda två men den vågar jag inte lägga ut här ;) Håll till godo med dom på bara Sonny istället:





Hittade en jacka på Lindex som jag hade velat köpa åt Jeppe, praktiskt med jacka när man ska åka korta svängar å slippa krångla med overall. Men 400 är ganska mkt pengar...



Var in en snabbis på Kicks och hittade ett snyggt nagellack oxå.

Väl hemkommen har jag promenerat hundar och skrivit lite mer men det känns segt. Fast jag fick sovmorgon så känner jag inte mig ETT DUGG utvilad! Hade önskat att mina Harry Potterfilmer hade kommit idag men inte :(

Nu ska jag göra lite nytta här, kanske plocka lite och lite mer skrivande. Mamma hämtar Jeppson på dagis, jag ska på jobbmöte kl. 20 och Edvard ska iväg å spela rollspel så mamma tyckte Jeppe kunde sova hos dom och det gör han så gärna :)

Ikväll blir det inte så mkt annat gjort, bada hundar men inget mer avancerat. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Joo den där jackan är såå fin :)

2010-10-29 @ 19:14:22
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback