Magbildsuppdatering v. 34 plus återblick.

Ja, tisdag idag då. Måste säga att jag saknar vissa saker med gamla bloggen. Kalendern man hade i sidan bland annat, där såg man vilka datum det var skrivet, här kommer allt i en lång lista. Samma sak med att man i den gamla kunde sätta saker i flera olika kategorier, här kan man bara välja en kategori till varje inlägg. Får bli att man gör flera istället då.

Nåväl, fotade magen igår v. 34(+0) och den bredvid är Jeppe i samma vecka.


Ser väl ganska lika ut va? Lite mer fläsk nu bara ;) Verkar som att den var högre förra gången... Men nu stämmer ju inte riktigt dom här bilderna om man tänker efter. Jag menar på v. 34 nu men 34+0 är egentligen v. 35 så det kan hända att det diffar på en vecka mellan bilderna.

Magbilder hittills då, samlade på ett ställe. Från v. 29 (30) till v. 34 (35).






Idag var planen att ta en promenad med Stina men hon for hastigt och lustigt iväg till Skellefteå för att hämta en bil, hmm :) Jaja, får se om jag tar en promenad själv eller om jag städar istället. Hade velat få fram julpyntet innan helgen och då måste man ju städa först. Tror jag ska ta och investera i en ljusslinga till balkongen, det blir så härligt i mörkret.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback