Inköp till bäbisen...



Ja, vad behövs egentligen till bäbisen? Vi har ju himla tur som inte behöver köpa så mkt. Skötbordet finns, likaså vagnen. Spjälsäng finns även det och vagga och voksipåse får vi låna. Däremot så behövs det en ny skötbädd till skötbordet, undrar hurdan det blir. Finns så många att välja på!


Sen har jag kvar Jeppes kläder så om det blir en pojke har vi en hel del. Ja, till en flicka också men då vill jag gärna köpa en massa rosa ;) Klart jag skulle köpa nytt till en pojke oxå, bara för att jag vill, men det känns inte lika akut.

E ska hämta vaggan, lite kläder och voksipåsen nu när han är i Piteå. Ska bli himla kul att se vaggan, jag har faktiskt inte sett hur den ser ut. Jeppe sov också i vagga som liten men det är inte en sån vagga:



Fastnade i Jeppes gamla bäbibilder, har han verkligen varit så liten? ^^

Finns så mkt jag vill köpa till bebisen. Stör mig bara på att det är så himla indelat. Flicka ELLER pojke, finns nästan inget neutralt... Hör och häpna så hittade jag mestadelen på Lindex ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback