Idag är ingen vanlig dag...

...för det är Annas födelsedag, Hurra, hurra, hurra!



Bidde ingen promenad igår, och inte mkt städning heller om jag ska vara ärlig ;) Vid femtiden så åkte jag och Anna på Jysk, Expo och Dollarstore och julfyndade lite. Jag hittade en ljusslinga till balkongen och tre filmer till julklapp åt Jeppe.


Kom hem vid sjutiden och då blev det mat och sen spelade vi Carcasonne. Mitt i allt ringde telefonen, övervägde att strunta i att svara men hann ta det iaf. Var från Postkodlotteriet och dom ville gratulera mig till att jag vunnit 1000 kr :oD Inte illa måste jag säga, fast det hade ju varit ännu roligare med en nolla eller två till där bakom ;)



Ari är fortfarande dålig i magen :( Inatt har jag inte ens orkat hålla räkningen på hur många gånger han velat ut. Har kommit inne ett par gånger oxå så alla mattor är borttagna. Fattar inte vad det kan vara... Han är inte ett dugg allmänpåverkad, sprallig och full i energi som vanligt. Äter och dricker bra oxå. Nu blir det skonkost ett par dagar, kyckling och ris, Sisu får också det så slipper jag vakta skålarna. Trots att jag vaknat mkt inatt känner jag mig ändå rätt pigg. Hade inte alls ont i höfterna när jag vaknade faktiskt, riktigt härligt :)

Bidde ingen långpromenad idag heller, var så himla kallt! -21 här innebär säkert kallare än -25 efter promenadstigen och min motivation när jag måste gå själv är inte speciellt hög ;)

Tog iaf ett härligt bad, man måste ju se fräsch ut när man ska på kalas, har hört ryktesvägen att det ska vankas hallonspecial :D


Har fått en massa reklam från bl.a. Ellos nu inför julen och jag är sååå sugen på att köpa en massa julsaker! Fast inte bara julsaker, hittade lite annat oxå, mest på Rusta och Ellos.



Nåja, ska göra lite skolarbete nu innan det blir dags att bege sig till Anna. När jag kommer hem hade jag tänkt bada Sisu men vi får se hur det blir :) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback