Lite ljusare



Kl. 13.18
Blev klar med Sisu sent igår, han blir enormt tovig av att ha en valp hängandes i pälsen mest hela tiden. Fin blev han iaf även om det tog ett bra tag. Roade mig med att titta på Vampire Diaries under tiden och hann en bra bit i den serien.

Idag har faktiskt annars varit en bra dag. Känns fortfarande tungt att min älskade Gizmo är borta men det känns inte som att jag ska gråta hela tiden. Vid vissa tillfällen är det svårare, som när jag skulle ut med hundarna imorse och kallar Mio för Gizmo. Eller när jag såg Gizmos tomma koppel hänga på kroken eller se hans tomma matskål på golvet...

Har börjat läsa "Sagan om Isfolket" för tredje eller fjärde gången. Skönt att kunna koppla bort hjärnan ett tag.

Har seminarie nu. När jag slutar så funderar jag på att ta en promenad till Malmberget. Hundarna kan behöva rusa av sig lite och motion är alltid nyttigt. Tar med mig kameran och hoppas på en bra bild eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback