Just another manic monday



Kl. 15.32
Ska strax bege mig till dagis för att hämta Jeppson. Dagarna flyter på. Saknaden efter Gizmo är stor men inte längre så bedövande. Att tänka på att jag aldrig kommer få se han busa med en körsbärstomat eller se han lysa upp när man ska träna är jobbigt att tänka på men det känns som att vi har många fina minnen att tänka på istället för att han inte finns längre.


Stina har gjort ett collage med finaste Gizmo



Kl. 23.08
Nu är uppgiften klar, jisses, jag slår mig själv med häpnad, inlämnad med 52 minuter till godo ;) Stod klart och tydligt att den skulle vara på ca. 3 sidor ändå har några av mina studiekamrater gjort arbeten på 11, 7 och 8 sidor. För mig är det lika fel som att göra det på 1 sida.

Har varit på djuraffären och köpt valpfoder till Mio, Eukanuba blir det, kör samma som till Sisu, lättast så. Köpte ett utställningskoppel oxå, nu ska här tränas!

Fotade lite bilder på Mio igår när han var nybadad men jag tror inte en enda blev bra, ska undersöka saken lite senare.

Lotta satte iaf upp lite bilder som hon fotat på djuren i onsdags så jag snor dom.

Mio


Vackerpojken




Störtsköna Sisu vaktar sin krokodil.


Sisu och Gizmo


Gizmo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback