Mardrömmar...

Fy vad jag sovit lite inatt. Somnade väl vid ett efter som tossing and turning. Kl. 3 kom Jeppe in i vårat rum, han hade haft en "mardrom". Jag la honom igen, kissade och gick och la mig. Låg säkert vaken i 1 timme sen lyckades jag somna om. Vaknade med andan i halsen ett litet tag senare av en vidrig mardröm. Kommer inte ihåg detaljer men var skitskraj och den handlade om katter, typ i Sleepwalkers. En av dom otäckaste filmer jag vet.



Gillar ju katter men dom kan se himla läskiga ut *ryyyys* Låg vaken till Es väckarklocka ringde kl. 7. Kände mig väldigt utvilad då, NOT! E kissade hundarna så jag kunde sova längre. Efter E och Jeppe hade farit på dagis så somnade jag om igen vid niotiden eller så, låg och slumrade där emellan. Tio så kom mamma förbi, hörde henne i hallen, men hon kom aldrig in i sovrummet.

Lyckades somna om och sov till alldeles för sent. Har äntligen gjort klart alla engelskauppgifter och tog lunch vid 13.30 och tittade på en bit av Home Alone. När E slutade så har vi gjort lite ärenden innan vi hämtade Jeppson på dagis. E och Jeppe har ätit redan men jag var inte direkt hungrig efter min sena lunch. Nu blir det nog Gyllene Knorren för Jeppe och lite mat för mig sen ska vi baka rischoklad. Eventuellt så gör vi lite bananglass oxå, men vi får se.

Ikväll när Jeppe somnat blir det the Grinch that stole christmas tror jag och eventuellt ngt tilltugg. Imorgon ska Jeppe till sin pappa på kvällen, han firar julafton där i år :( Men han kommer till oss på juldagen iaf. Imorgon är det även uppesittarkväll med brudarna Anna, Helena och Stina. Vi ska mysa, spela Bingolotto och äta gott ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback