Ingen bebis än...

Men jag har haft ont i magen inatt och ryggen har oxå varit kass så jag funderar om det är ngt på G... Den får mkt gärna vänta tills på lördag så jag hoppas den gör det.

Igår kom syster förbi och käkade här, hon hade såklart med sig lillsessan och Jeppe fick hålla sin kusin, såg ngt spänt ut ;)





När Lotta hade farit så blev det lite kvällsmat och Toy Story 3 tittande innan det var sängdags för Jeppson. Lilla Molly är en riktig hit här hemma och vi kommer nog att sakna henne allihopa när hon far på måndag. Här ligger hon och Jeppe och spanar:


Jag gick inte å la mig så mkt senare efter Jeppe hade lagt sig, hade sjukt ont i ryggen och kände mig svälld i hela benen. Snodde en soffkudde och pallade upp benen med å då kändes det bättre. Har sovit som en kratta men jag antar att det är för att det närmar sig. Har varit nervös och panikslagen om vartannat hela natten. Vill ju ha barn men inte just nu, vill att den väntar till på lördag iaf, så trist att fylla år så här sent på året.

För er som inte vet det så tror jag det är ett straff för att jag retat E's syster, deras flicka är född 27:e december och jag har sagt att det var "bara att knipa", nu får jag äta upp det ;) Gammalt kort här men söt är hon, Cornelia. Hon var 1,5 här nu har hon just fyllt 4.



Är så himla kallt ute idag så man känner sig djupfryst om man ens sticker ut näsan. Konstigt, förra veckan lovade dom ner mot -37, då hade vi -10. Nu har dom lovat -10 då blir det -26 ;) Nu verkar alla prognoser visa på att det blir kallt imorgon men att det sen börjar bli blidare, det bådar ju gott! Fast man ska väl inte ropa hej ännu, alla prognoser var överrens om det jättekalla vädret förra veckan oxå ;)

När vi var på sushikvällen så fick Anna ett så härligt kort på mig, Helena och Stina. Dom ville känna sparkar och det fick dom såklart, Helena var lyrisk ^^

Har tillbringat dagen hittills med lite filmtittande, läsande och allmänt slöande. Just innan fem så beger vi oss till mbgt för lite mat, inte fel alls. Hundarna kommer få kissrundor idag, orkar inte gå långt när det är så här kallt, "korta" rundan jag och Anna brukar gå tar 2 timmar för mig nu och det känner jag mig inte så motiverad till i -26.

Lägger in magbilder och statistik i ett nytt inlägg så jag kan sätta det i en egen kategori. Hoppas ni får en fin onsdag och håll tummarna för att jag kan knipa till på lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, rolig bild! ;) Det var ju svinfrääänt! :D

2010-12-29 @ 20:09:52
URL: http://enhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback