I can get no sleep

Ja, så var det inatt igen. Gick å la mig före E så han sov på soffan. Trots det kunde jag inte somna. Låg och vände och vred på mig, kanske sov 2 timmar före 8 och sen kom Jeppe in till mig. Vi vaknade kl. 11 av att Ari ville ut, känner mig helt död.



Så frustrerande att man är trött men man somnar inte, håller ju på att bli vansinnig! Sen ligger man och hispar upp sig för att när bäbis väl kommer ut så vet jag ju att det kommer bli lite sömn ett bra tag framöver, kan man inte få sova nu då iaf??

Åt iaf "lunch" bestående av tomtegröt, smörgås och te medan vi tittade på Hotell Gyllene Knorren. Gillar verkligen julkalendern och är spänd på hur den slutar imorgon. Har mkt instabilt humör idag, vet inte riktigt vad det beror på. Hade tänkt hälsa på syster men lyckades somna framför tv'n och vakna kl 15 så det blev inte av. Nu efter jag vaknade känner jag mig bara trött, slut och grinfärdig för allt. Behövs städas lite här och så inför julen, jag har iaf vikt in tvätten.

Får se om det blir ngt av våran uppesittarkväll, stackars Helena har blivit sjuk :( I värsta fall så är vi hos mig, då blir det bara vi tre men det går säkert bra ändå. Jeppe åker till sin pappa kl. 18.30, känns inte kul alls. Delad familj suger verkligen ibland.

Nåja, ska göra lite nytta nu, hjälper ju inte att sitta här å böla. Hoppas ni andra har en fin dagen före julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback