Söndag



Kl. 21.29
Ska strax börja borsta Sisu men skriver väl ett par rader här först.

I fredags var jag och Jessica på bio, bröllopsfotografen.



Helt OK film och att gå gratis är inte helt fel, hade biocheckar ;) Dom hade gått ut i maj men trevliga mannen på biografen låtsades inte se det :)

Igår så var vi en sväng på Hembygdsområdet, det var en massa tomtar där och Jeppe fick åka släde efter en häst och även lämna in sin önskelista till tomten. Senare åt vi tårta hos systers pv och hälsade på min lillkusin Nova. Vi promenerade hem från Malmberget med sparken så att vi fick den hit. Jag och Jeppe hade lite myskväll med godis och film (Space Chimps) när vi kom hem.

När Jeppe hade somnat kom Johan förbi och vi kollade Jurtjyrkogården. Fy sjutton så otäck den är! Kunde knappt sova, hade lampan på och övervägde att gå och hämta Jeppe till min säng :oP

Idag har vi sparkat till DollarStore och sen har jag varit på uppf.utbildningen.

Imorgon är det praktik igen, samma sak på tisdag och onsdag. Onsdag så jobbar jag även natt. På torsdag har jag redovisningar via nätet och på fredag jobbar jag på Coop. Fullspäckad vecka med andra ord.

Är föreläsning på klubben imorgon om foder, får se om jag går. Edvard kommer imorgon oxå :)

Ha en fin sista dag på helgen! *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback